Friends = NO friends ???

Znáte to ? Jste doma, nudíte se, nemáte si s kým popovídat, nevíte do čeho byste píchli, jen tak prouzdáte po netu nebo sleduje Youtube videa jak maniak ?! (oops.. právě jsem vám vykecala můj volný čas 😅) Opravdu bych si přála, aby někdo došel a zabavil mě, ale člověk nemůže mít všechno.
Občas se dostanu do fáze kdy jsem znuděná z toho, jak se nudím. Divný, co ?😄Jak už jsem psala , tak člověk nemůže mít všechno, takhle jsem pochopila, že já nemůžu mít okolo sebe lidi co by si semnou někam vyrazili. Nechápejte to špatně. Já mám kamarády, ale prostě jaksi nechtějí semnou hang out.




Pokud jste čekali, že v tomhle článku bude něco víc, tak se omlouvám, ale taková já jsem 😅. Přemýšlela jsem, že bych sem mohla dodat nějaké chytré moudra, ale ... 😅😅😅😅😅

See ya ✌✌

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Originálně neřečeno !